עומדים בשער

ביקורת על תקשורת הספורט

מה אתם רוצים מוואן??? / אופיר

with 51 comments

יום שבת – פוסט אורח מאת הקורא אופיר

מה אתם רוצים מוואן??? / אופיר

אני קורא כאן כמעט כל יום, מגיב לפעמים ומבסוט מרוב הביקורת פה.

יש נושא אחד שאני לא מבין ועליו אני רוצה לדבר, לא באתי להגן על וואן ועל התנהלותם במקרה של ייגר, כאן אין לי דבר לומר להגנתם ואני מקווה שבית משפט יעשה צדק בנושא.

מה שכן מפריע לי זאת הביקורת שמופנת כלפי רמת התכנים בוואן, מצחיק אותי שאתם מבקרים אותה כאן ללא הרף, את מי אתם מבקרים??? את אופירה??? תבקרו את עצמכם! וואן זה לא אתר משרד הספורט בישראל שהוא צריך לספק רק תכנים מקצועיים, סטטיסטיקות וניתוחים מעמיקים, וואן הוא אתר לחובבי הספורט! האתר מספק להם מה שהם רוצים! רוצים בחורות בבקיני? סבבה קחו, רוצים לדעת איפה אבי נימני אכל אתמול? תהיו לי בריאים אבל מברוק! וואן מספקים את מה שחובב הספורט הישראלי רוצה! והראיה הכי טובה לכך הוא הטראפיק של האתר שמקדים בהרבה את אתר ערוץ הספורט שממותג כביכול כאיכותי.

תבואו בטענות אל עצמכם. 

וואן זה עסק כלכלי. הלקוח תמיד צודק. הלקוח רוצה דוגמניות של דב קליין שאוהדות את הבועטים הירוקים? יקבל.

כשוואן מפרסם ניתוח מעמיק של אחד הפרשנים הביקוש אף פעם לא עולה על גליצ'ים ולכן הדגש ימשיך להיות על גליצ'ים.

בקיצור – רוצים תכנים איכותיים? שקרנים.

הביקורת שלכם צבועה. תבואו בטענות לעצמכם.

Written by תמיס

מאי 24, 2008 בשעה 10:48 am

פורסם בUncategorized

51 תגובות

Subscribe to comments with RSS.

  1. הכל טוב ויפה אבל כשהם קוראים לעצמם אתר הספורט מספר 1 בישראל הם משקרים לקוראים בעיניים. אבל יודע מה? זכותם לשקר ובעצם לומר כל מה שהם רוצים, זכותם לכתוב שהם אתר ספורט ולפרסם בו תמונות של בחורות בביקיני ולעשות יחסי ציבור למסעדות ולחברים, זכותם זכותם זכותם… אבל גם זכותם של בלוגים וכל אחד לכתוב שהם זבל.

    פרץ

    מאי 24, 2008 at 11:05 am

  2. אופיר, לדעתי פיספסת את הנקודה, הטענה כלפי וואן היא לא על הדברים שציינת בלבד, אלא בעיקר על השקרים, קידום המכירות המעורב בתוכן, חוסר תום לב בפרשנויות השונות ותכנים שאינם קשורים כלל וכלל לספורט, אפילו בהקשרו הרחב, כגון האדרת שמם של ראשי הפשע המאורגן והלא מאורגן בארץ. זה שהעם אוהב את זה זה לא המדד, אני מבטיח לך שאם הם היו מפרסמים פורנו בעמוד הראשון הטראפיק היה אפילו גדול יותר, אז זה היה אומר שהם צודקים?

    נו וואן

    מאי 24, 2008 at 11:24 am

  3. אפשר להמשיך בלוגיקה שלך: למה לבקר את ידיעות/מעריב/הארץ? רוב הקוראים לא מתלוננים על טעויות עובדתיות (עובדה, הם ממשיכים לקנות את העיתון). אבל לא רק בספורט: למה לפרסם ביקורת טלוויזיה? ממילא רוב הצופים רואים ערוץ 2 ולא מתלוננים. למה לפרסם ביקורת ספרים? ממילא כולם קוראים רם אורן.
    אבל בוא לא נעצור פה. כולנו יודעים שאת הגברים מעניין רק בחורות בביקיני. אז למה להסתפק בתמונה אחת בשער האחורי של ידיעות אחרונות? במקום מוסף ספורט, בוא נשים מוסף שלם של ערומות בכלל בלי כתבות, ונצרף אותו לעיתון. אני מבטיח לך שהתפוצה רק תעלה. הלקוח תמיד צודק, לא?

    התשובה לשאלה "למה" היא שצריך להמשיך ולנסות לעלות את הרמה, ולא להתפשר היום רק כדי לראות את הרף יורד עוד יותר מחר. אלה שקוראים את הבלוג הזה ומוחאים לו כפיים (אוקי, מוחאים כפיים מול מסך המחשב אבל בכל זאת) רוצים לראות את תקשורת הספורט עולה רמה, ותאמין לי שקוראי הספורט מספיק אינטיליגנטים גם כדי לקרוא ניתוחים מעמיקים ולעקוב אחרי סטטיסטיקות – אם רק תתן להם.

    הלקוח לא טיפש, אבל הוא עצלן. אם תכתוב לו "פרסום ראשון", הוא לא יילך לכל האתרים כדי לבדוק אם זה נכון. אבל אם אנשים כמו תמיס, או רוסק, או ייגר ידאגו להציף את ה"פאדיחות", עיתוני הספורט יצטרכו להתאמץ יותר והקורא העצלן (=אני) ירוויח.

    אבירם

    מאי 24, 2008 at 11:40 am

  4. אופיר, אם הלקוח רוצה תמונות של בחורות מנותחות ומעדיף גליצ'ים על פני פרשנות מקצועית, ואם זה מה שהאתר הזה מספק לו, אז מדובר באתר של ריכולים, מסיבות ובחורות מנותחות ולא באתר של חובבי ספורט. וכמו שכתבת, בית המשפט יידרש לסוגיה הזאת בקרוב

    אולד טראפורד

    מאי 24, 2008 at 11:48 am

  5. אז ככה.
    אני ממש לא מעולם התקשורת אבל לדעתי אם איזה עיתון/תחנת טלוויזיה/אתר אינטרנט מגדיר את עצמו כמי שמעסיק עיתונאים, ומקבל אקרדיטציות שמאפשרות לאנשיו להכנס לאזור העיתונאים לצורך סיקור אירועי ספורט, אז חל עליו סט של כללים שנהוג לכנותו אתיקה עיתונאית.
    וזו עיקר הבעיה של אתר וואחד.

    וינסט וגה

    מאי 24, 2008 at 11:52 am

  6. הביקורת נגד וואן לגטימית, אולם הכותב צודק, רוב חובבי הספורט בישראל הם לא נאמר כותבים איכותיים ואו בכלל אנשים איכותיים, והם מקבלים בדיוק מה שמגיע להם.

    טענה שלא הואיל הכותב לטעון, היא לגבי השפה הנמוכה של רוב מבקרי וואן, לגבי השימוש בביטוי "אופירע" לגבי השימוש בתכנים גזעניים כלפי אופירה אסייג, לגבי הכינוי שלה "כחופפת" כל אלה ועוד דברים למעשה מורידים מטה מטה איזשהי טענה אפשרית לאיכות של המבקרים כלפי אתר וואן , אין צורך לנהל פה מעקב , רק באופן שטחי נראה שאלו הבאים בטענות לוואן לא מצטיינים ב"איכות" בעצמם .

    איציק

    מאי 24, 2008 at 12:02 pm

  7. מעניין.

    "איציק" "אופיר" ו"האופירל'ה". מה יש לשלושת הכינויים במשותף? כמובן את האות א' שהיא גם האות שיש ל"האופירל'ה" בשני שמותיה.

    זה כל כך שקוף שזה חדיר לשמפו. הרי ה"איציק" אפילו טורח לכתוב את שם האופירל'ה בשם פרטי ובשם המשפחה שהרי להאדיר צריך. מצד שני ה"איציק" כותב – כביכול – דברי טעם אבל ביותר מפוסט אחד פרי מוחו המתחנף יוצא החוצה הלכלוך והרפש שהוא מטיח באחרים שכמובן בעיניו הם הנמוכים.

    כל כך ברור שיש פה נסיון להטות את הדיון מנושא אמיתי לנושא חדלני. חבל שתמיס נותן ל"אלף'ים" במה לשטויות הנכתבות.

    ממש לא תודה.

    דואב/ת

    מאי 24, 2008 at 12:51 pm

  8. כדאי ש"אופיר" ("איציק") יכניס טוב טוב לראש שבבלוגים מהסוג הנוכחי יש אנשים שמצפים להרבה הרבה יותר מאתרי ספורט שמתיימרים לכתוב על ספורט ולא על טייקוני פשע, מנתחי דדים, מסעדות/מספרות/מכוני ראייה/בוטיקים ושאר ירקות שהקשר בינם לבין ספורט הוא רק במוח המעוות שמחפש עוד ועוד כניסות כדי להצדיק הכנסות מצד אחד וסתימת פיות גורפת מצד שני. כתיבה כזאת מצדיקה את השימוש במחמאות מהסוג שהאיציק קורא לו כתיבה נמוכה. כתיבה נמוכה, ואפילו נמוכה מאוד, נמצאת בשפע בעיקר באתר עליו הוא מנסה, לשווא, לגונן – ולא רק בתגובות המאושרות שם.

    שאלה, איזה אתר לא התייחס בכלל להתקפה המרושעת של האוליגרך הירושלמי על המאמן האשדודי? (אולי בסוף היתה התייחסות אבל מזמן כבר אני מדיר/ה עצמי, ככל הניתן, מהאתר של האופירל'ה).

    דואב/ת

    מאי 24, 2008 at 12:59 pm

  9. תמיס, האם מותר לכעוס עליך?

    האם גם באתר של האופירל'ה היה מצב שבו היו מאפשרים לך לכתוב, באלמוניות, פוסט בקורת על גברת התוכן המהוללת. למה אתה מאפשר לנציג שלהם לברבר לנו במוח. יום ללא פוסט זה לא נורא – יום עם פוסט לקקני זה מיותר.

    דואב/ת

    מאי 24, 2008 at 1:02 pm

  10. דואב אינדיד.

    אפשר לטעון גם שאני גולדה מאירסון , לפחות עליה אמרו שהיא הגבר היחיד בממשלה, מה אפשר כבר לומר על דואב פחדן אחד?

    וחופש הביטוי, מה איתו, כאילו?

    איציק

    מאי 24, 2008 at 1:18 pm

  11. לדואב יש טעם להכחיש שאין לי שום קשר לאופיר , בטח שלא, אתה דואב , זה לא קל לך להיות דואב , מי אני שאפריע לך לדאוב לשקר ולברבר.

    כאחד שבכלל לא נכנס לוואן, לעיתים נדירות נגיד אני בכלל נכנס לאתר, ולא אוהב את האתר בהחלט יש בו פגמים, אני עדיין לא מתלהב ברשותך דואב, שמתעסקים לאופירה אסייג במוצא שלה ומכנים אותה אופירע ועוד שלל "טיפולים" נמוכים וגזעניים, האם טענות לגבי אופי האתר בוואן שאגב שייך לידיעות תיקשורת , מצדיקות את ההשתלכות הבהמית והגזענית כלפיה ?

    איציק

    מאי 24, 2008 at 1:24 pm

  12. היי דואב,
    מותר לכעוס.

    אני חושב שנכון וחשוב לתת לאנשים לבטא את מחשבותיהם.
    אני מניח שישנה אפשרות שאופיר הוא שליח של אופירה (ומכאן השם אולי…) אבל זה בדיוק מה שאני רוצה פה.

    הכוח האמיתי של הבלוג הזה הוא לא בכותב שלו. הוא אף פעם לא היה בכותבים שלו.
    הכוח הוא בקוראים ואם מישהו רוצה לבטא משהו בדרך לגיטימית אני לא אעצור אותו.

    תגיבו לו. הייתי מגיב בעצמי אבל אבירם אמר את זה מצויין.

    תמיס

    מאי 24, 2008 at 1:26 pm

  13. וואן מעסיקים כתבים בני 17 בלי ניסיון , בלי כושר כתיבה ואני אפילו לא רוצה לדבר על הידע המוגבל שלהם ..
    זה אומר הרבה על האתר הזה .
    ד"א , אותם כתבים הם ממש לא כתבים שוליים באתר .

    אנונימי

    מאי 24, 2008 at 2:50 pm

  14. בעבר הביא ייגר סטטיסטיקות גלישה חודשיות לאתרי הספורט המובילים בארץ. האם מישהו יודע היכן ניתן למצוא סטטיסטיקות עדכניות כאלה?

    alficon

    מאי 24, 2008 at 3:06 pm

  15. אופיר אתה מנציח את הבורות הטיפשות והרדידות
    אני מקווה מאוד שאתה לא עיתונאי או איש תקשורת מאחר ובשל אנשים כמוך אני מתבייש לקרוא אתרים כגון וואן ולאחרונה גם ערוץ 5
    פשוט בזיון רמת האינטלקט של האנשים

    חכם

    מאי 24, 2008 at 3:16 pm

  16. ONE הוא אתר ספורט ברמה נמוכה ומטופשת.
    רק ילדים קוראים בו, זה לא אתר ספורט רציני בשום קנה מידה. בדבר אחד הוא כן מצטיין – בבלבולי מוח וביצים…

    שוט

    מאי 24, 2008 at 3:46 pm

  17. אם מי מכם רוצה להיזכר ב"יצירות" המופלאות של אופירע, כדאי שיקרא איזה טור אישי שלה. "קומדיה של טעויות". הטמאית הזאת, רצתה להיות הכל. גם עיתונאית, גם כותבת טורים, גם בימאית. היא ניסתה הכל בשביל לקבל כבוד והכרה.
    כולם זוכרים את טוריה האישיים, אם לא, שיביא מישהו לינק ו"נהנה" ביחד. חה… חה… חה… כולם אף זוכרים את הסרט שהיא עשתה על העבריין פליקס חלפון – אלא על מי? – ועוד סרט, שם התמקדה בעצמה ובחבריה, ענבל גבריאלי שגם היא וגם האדום הזה של הפועל תל אביב הפסיקו לדבר איתה בגללו. ביזיון שלא נולד כמותו. היא שכחה את המושג של, להיות מאחורי הקלעים ושהעיתונאי הוא לא האישיו.
    וכשאין כישרון לא נשאר אלא, להשתמש בכלים אחרים. לדבוק בחשובים. ללקק להם כדי לקבל אהבה. היא לא מבינה שמנצלים אותה וצוחקים עליה.

    פופיק ארנונה

    מאי 24, 2008 at 4:28 pm

  18. איציק היקר… קצת קשה לי לקבל ממך סוג ביקורת שמגדיר שפה נמוכה,
    מי שבעיקר בשבוע האחרון דיי טינף פה בגזעניות מתפרצת. מי שביקש למנוע מילים קשות ( וגזעניות) על אופירה ואופייה ובאותה נשימה טינף על פולנים וכו'… כבר אז אמרתי לך הפוסל במומו פוסל… והינה אתה מבקש לחנך את באי הפורום פעם נוספת…

    במקביל אתה מדבר על חופש ביטוי באינטרנט, באתר, בבלוג אבל מבקש למנוע ביקורת לגיטימית… נראה לי שאתה קצת לא סגור על המושגים.

    השבוע העלתי כאן פרק מתוך ספר שמגדיר מצויין את הסאטירה והבהרות לביטויים (שלטעמי) הגיוניים בשימוש בביקורת… ולפי תפיסה אקדמית זאת ברור ששימוש בציניות, סארקזם, שנינה וכו' יכולים להבהיר מטרה ועניין באופן ברור יותר. גם ביטויים "משפילים" על אופי עבודתה הקודם של אופירה הם דרך נאותה וסבירה להבהיר את מידת כישוריה של הגברת.

    על מנת לעשות סיפור ארוך לקצר ( באנגלית זה…) שב בשקט כי האינטרסים שלך זועקים מכל טאב שאתה מקליד… וזה מצחין עד לכאן.

    יוסיי הכושי

    מאי 24, 2008 at 4:48 pm

  19. אז רון עמיקם כתב ספר על 100 הכובשים הגדולים בכל הזמנים וכמובן שפורסם על זה בNRG.. אגב, רון עמיקם תמיד היה בעיני אדם חביב ומקצועי, מסוג העיתנואים שהולכים לאימונים גם אחרי X שנים במקצוע ולא מחפשים לשמוע את הצהוב (או כחול או אדום) מאיזה שחקן שנמצא אצלו בכיס. מה שיעשע אותי בכתבה בNRG? הם מתארים את הספר בו הוא כתב על 100 הכובשים הגדולים מהראשון ועד "מסתיים במקום 100 עם ראובן כהן מהפועל ר"ג שכבש 56 גולים ועליו כתב שלמה מן (עוד לפני שנודע כי הוא הבלוגר ייגרמייסטר)".
    כלומר שאם היה נודע שיגר זה מן אז עמיקם לא היה נותן לו לכתוב – היה עושה נו נו נו.
    מצחיקים שם, בחיי.
    יוסיי – אתה בסדר אתה 🙂

    Bugsy Boxer

    מאי 24, 2008 at 5:16 pm

  20. באגסי … מוחות גדולים חושבים דומה ( באנגלית…) זה לא פייר … אני אמרתי לך שאת בסדר עוד כשכתבת ביקורת רדיו… אז אני קודם!

    יוסיי הכושי

    מאי 24, 2008 at 5:54 pm

  21. טעון בירור א' – מי הראשון שידווח על פיטורי גרנט.
    טעון בירור ב'- מי הראשון שיתהדר בכותרת של פרסום ראשון ( יש פרסום כזה באתר רוטר כבר משעה 20:00)
    טעון בירור ג'- מי יתן דיווח נכון לגבי סכום הפיצוי.
    טעון בירור ד'- היכן יתן ראיון ראשון?

    יוסיי הכושי

    מאי 24, 2008 at 7:15 pm

  22. וואלה היו ראשונים.
    ערוץ 2 עשו זאת ב-20:15.
    לאתר וואחד- אין פרסום עדיין…

    יוסיי הכושי

    מאי 24, 2008 at 7:17 pm

  23. אחרי שבגלי צהל אמר שלישו של גרנט ניב רסקין כי הידיעה בהארץ על פיטוריו מצוצה מהאצבע, ברווז עיתונאי, יהיה נחמד אם תתן קרדיט לעיתון שהביא את זה בלעדית ולקח את כל הקופה. נראה לי הוגן, לא שום דבר מעבר לזה

    תמיס תגיב

    מאי 24, 2008 at 7:23 pm

  24. יוסי הכוסיי תקרא בעיון אולי תלמד-

    יפה שאתה רגיש למילה פולניה, מה לעשות חופש ביטוי וזה, נועדו לכמה שיותר אנשים , למשל איני יודע אם אתה יודע, מי באמת הוא הייגר, זה לא עיתונאי נאמן, זה אחד מהטרולים הגדולים ביותר שאי-פעם פעלו ברשת העברית ע"ע סמי , הוא- יום לפני הגילוי , האאוטינג של וואן, שנאמר כבר שאולי נעשה בדרך לא דרך, שחשפו שמדובר בשלמה מן, אתה בודאי תשמח לשמוע שמר מן , תחת הניק סמי, עשה אאוטינג שנים לאנשים, בפורום הטרולים "הפורום של סמי" , שהיה פורום עברייני וכו.

    חלק מהמלחמה שם הייתה עשיית אאוטינג לא חוקי , זה יפה שכולנו נרגשים מהאאוטינג שוואן עשו לשלמה מן, אבל מי כמוהו עשה שימוש בכלי העברייני הזה , מדוע הוא מתבכיין עכשיו כשזה נוגע בו?

    אני שמח שאתה חרד מאד לחופש בכלל לשפה נקייה, אבל הטרול סמי, או שלמה מן הוא אחד מהאנשים שתרמו הכי הרבה במשך שנים ובאופן עקבי, לדרדור השפה, ובטח שהוא לא בחל בשום התלהמות ספינית סתימת פיות שפה ירודה וכאלה.

    מצחיק עד משעשע שהטרול העברייני סמי הפך למוטרד בגלל אתר כמו וואן, לא לחינם נמחק הפורום סמי , מייד עם הגילוי ה"מרעיש" , הרי סמי הוא הנמוך שבנמוכים , אפרופו שפה נמוכה, תשמח לשמוע כי מהאתר הזה פרצו מלחמות רשת , חלקן הגיעו כבר הרבה לפני פרשת ייגר מאיסטר למשטרה , כמובן שסמי המסכן יטען ש"מתנכלים " לו , אבל נראה לי שאם וואן הגיעו לשלמה מן, הם בטח הגיעו מתוך הפורום של שלמה מן עצמו לאיש, לעבריין, הוא לא מרטיר , הוא פושע רשת, איש שהציק להרבה כותבים וכותבות ככה סתם "בשביל הקטע" , הוא היה בריון , וכמו כל בריון הוא נתקל בבריון קצת גדול יותר (וואן) – אומרים שזה הסוף של כל הבריונים, אין פה שום מלחמה של בני אור בבני חושך.

    זה רק באגדות.

    איציק

    מאי 24, 2008 at 7:25 pm

  25. ברור כשמש שאופריעלה תיקח בלעדיות על פרסום ראשון על זה שגרנט נשאר/הולך מצ'לסי.
    לא משנה מתי יעלו האחרים היא תיקח בכוח את מה שמגיע לה בדין. כולם יכולים לקפוץ לה.
    איך אתר מתועב כזה עדיין חי ופועל תחת שמי המדינה? מקוה שימחקו אותו בהקדם וכולנו נשכח שפעם היתה חיה מטומטמת כזו.

    עזרא

    מאי 24, 2008 at 7:34 pm

  26. איזה מטופש מצד ערוץ 1 לא לתת היום את הראשון בשער בגלל האירויזון המטופש.
    מקוה שהתקצירים בערוץ הספורט יעלו כרגיל הלילה ולא נצטרך לחכות למחר עד לשידור הראשון בשער בערוץ 1.

    דומינו

    מאי 24, 2008 at 7:37 pm

  27. איזה מחזור ענק, כמה גולים. סוף סוף שירים ושערים עובדים בפול טיים ג'וב בלי כל הקשקושים של דבורין וז'וז'ו. פשוט כייף.

    אלעזר

    מאי 24, 2008 at 7:42 pm

  28. איציק- סוס ירוק, בורקס פטריות ( בלי רוטב), נדנדת עץ, משינה, קמב"ץ, יאספו אותך בשעה 27:34…
    ( נא לא לדאוג, לא השתגעתי… אבל איציק כבר יבין…)

    איציק? מה אתה רוצה? באמת! לא מבין כלום ממה שאמרת. מה כל בליל המלל הזה קשור לעובדה שאתה מתנהג כבריון.
    מכפתלי שלמה מן או סמי או סוסו.
    אין לי בעיה וחצי בעיה עם חופש הביטוי. אין לי בעיה עם פולנים, פרוסים, פלשתיפרסים או אפגנים ילידי צפון כורדיסטאן החופשית.
    יש לי בעיה איתך. אני לא מבין אותך. אני יודע שאני הבעיה. קשה לי עם תקשורת. ואולי עבורי תעשה מאמץ קטן ותנסה להבהיר את עצמך. מה אתה רוצה?
    רוצה חופש ביטוי? על הכיפק! תקרא לי כוסיי, תקרא לי יוסי… לבריאות. אבל אל תקפוץ אם יקראו לאופירה- אופירע! כי יש כאן מסר, ויש כאן כוונה, ולגברת יש אופי רע!.
    אל תקרא לחבר בפורום גזען ומייד אחר כך תשתמש בבסיס גזעני להעביר מסר.
    התנהלות צבועה תקבל מענה ראוי של גנאי.

    יוסיי הכושי

    מאי 24, 2008 at 7:44 pm

  29. תמיס, ממני לא יהיו יותר תודות אם הקשקושים (או גרוע מזה – רשמי הוצאות הדיבה) של ה"איציק" ישארו. גם בשם יענו חופש הדיבור.

    דואב/ת

    מאי 24, 2008 at 7:54 pm

  30. איציק מענין כמה אתר וואן שילמו לך כדי לקלל ולהכפיש את יגר?
    כל כך שקוף…. אבל תירגע כי אף אחד לא מתרגש מהשטויות שאתה פולט

    יציע העמידה

    מאי 24, 2008 at 8:03 pm

  31. הארץ נתנו לפני ארבעה ימים שגרנט יפוטר בסוף השבוע הזה, בלי קשר לתוצאת גמר ליגת האלופות. גם גלי צה"ל (בראשות רסקין ואבי מלר) וגם ידיעות ירדו עליהם. הם צריכים לבקש סליחה אבל אתה תמיס, צריך לרדת עליהם, בייחוד על כתב ושדר מלקק וחסר מושג כמו רסקה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מאי 24, 2008 at 8:05 pm

  32. אין עוד גליץ על רגליים מסריחות בחדר ההלבשה?

    איציק - מתי הלידה?

    מאי 25, 2008 at 1:21 am

  33. אופירה עשתה את טעות חייה כשתבעה בלוגר אנונימי. עכשיו יגר נהייה מפורסם ויעשה מזה כסף ואתר וואן מצטיירים כמו אתר של סותמי פיות.
    לא חשבת על זה אופירה?

    סגול

    מאי 25, 2008 at 7:47 am

  34. תמיס, חבל שנתת פיתחון פי לגולש/גוף אינטרסנטי לכתוב טור מתחנף שממש לא קשור ברוחו לבלוג הזה ולמטרתו.
    הרי ידוע וברור שגברת התוכן והמילשטיינים לא טורחים להגיב לכל נושא התביעה באופן ישיר אז הם שולחים כל מיני שליחים לעשות זאת בשמם. גם שקוף וברור מי המטקבקים פה שעושים להם את העבודה כשהם פותחים את הג'ורה שלהם על מגיבים אחרים באופן הכי מכוער שיש.
    אז במקום לשים גבולות אתה רק פורץ עבורם דרך? תחשוב על זה היטב בבקשה.

    ולגבי הטרול שתוקף אותי ואת שאר "מעריצי אתר הגליצי'ם והחפלות" – כבר רשמתי שהוא עושה עבורי את העבודה נאמנה. אז הוא קצת מיתן את הג'ורה שלו והפסיק לקלל ועבר לשפה קצת יותר הגונה, אל טיפ טיפה ללחוץ וגם השסתום הזה יעוף החוצה. חכו ותיווכחו.

    ארתור הלוחם

    מאי 25, 2008 at 7:53 am

  35. חחחח…ארתור השפחטל* מאד משעשע אותי – מאד באמת, תמשיך ככה.

    אני בטוח שמעתה כל תגובה שלך תבדק אלף פעם, כדי להסתיר את עילגותך, במקום להודות לי על המהלך הנבון של התמקדות בעלגות ובגסות הרוח הגזענית שלך אתה מלא טענות כרימון, אתה מנאץ כמו נקבה , פותח עלי ג'ורה מלאת סילופים ועוד שלל מדומה של מילים שמנסות לשחזר את ה "כבוד עצמי" שאין לך, תרגע אני לא שליח של אופירה, או ההפך אל תרגע- אני כן שליח של אופירה- מי זו אופירה בכלל? (מצחיק הארתור הזה) ואל תשכח כנס לפאניקה, עילג עלוב.

    איציק

    מאי 25, 2008 at 11:29 am

  36. מ.ש.ל

    ארתור הלוחם

    מאי 25, 2008 at 12:34 pm

  37. לאיציק שפיציק…

    תיזהר שהאופירל'ה לא תציץ ותראה ששכחת לציין גם את השם השני שלה שמתחיל באותה האות (או שזה סימן לבאות, להחלפת השם השני).

    דואב/ת

    מאי 25, 2008 at 12:38 pm

  38. דואב יקר מכל יקר , איפה הוצאת דיבה ? מי כמוך דואב יודע משהו על הוצאת דיבה , כל השקרים שאתה רגיל לשקר כמו ארתור שפחטל , כל הקללות והנאצות , אתן לך דוגמה להוצאת דיבה שלך

    אתה טוען שאני נציג של אופירה אתה מסוגל להוכיח זאת ?

    זו הוצאת דיבה , נו באמת דואבני היקר וזה… בוא נעסוק בדברים החשובים באמת כמו למשל עילגותו ונביבותו של ארתור שפחטל.

    איציק

    מאי 25, 2008 at 1:08 pm

  39. עוד משהו כללי ,

    מטוקבקים מעריצים של טרול כמו שלמה מן, שמתבכיין שסתמו לו את הפה וגם עקבו אחרי האי פי שלו שלא כחוק וכאלה , הייתי מצפה שיהיו חרדים לחופש הביטוי באופן הנחרץ ביותר, אתמהה איפה על בכיינותו של הדואב שדורש לחסום אותי ולהצטרפותו לבקשה של ארתור שפחטל* , כמו שנאמר, מ.ש.ל.

    וגו .

    איציק

    מאי 25, 2008 at 1:15 pm

  40. וכל המוסיף, גורע

    ארתור הלוחם

    מאי 25, 2008 at 1:22 pm

  41. לאיציק השפיציק…

    על אנשים כמוך אומרים חבל שאין עוד מאה כאלה – הבעייה שיש אלפים.

    כמובן שאין לצפות מאדם כל כך נמוך לגלות יכולת הבנה מינימלית של זעטוט (מחידושי החתום מעלה, זאטוט זעיר) הדורש את מנת החלב שלו. היכן בדיוק אתה רואה דרישה לחסימה? היכן? חלילה ממעשה כזה.

    רצוי שגם תעבור על הגיגיך לפני הלחיצה על השלח. הבנה (חזרה משעממת) אינה החלק החזק שבך. החלק החזק שבך עדיין נתון לגילוי.

    דואב/ת

    מאי 25, 2008 at 1:33 pm

  42. דואב יקר ושקרן

    תקרא מה כתבת

    דואב/ת said, on מאי 24th, 2008 at 7:54 pm
    תמיס, ממני לא יהיו יותר תודות אם הקשקושים (או גרוע מזה – רשמי הוצאות הדיבה) של ה”איציק” ישארו. גם בשם יענו חופש הדיבור.

    אגב נוסף, תמיס הפחדן מחק לי תגובה, יען באתי בבקורת על ארתור ד..שפחטל הגזען נמוך המצח , בגלל שהשתמש במילה "מסריח" על אופירה אסייג, נו איך ארתור דשפחטל כותייב…מ.ש.ל .

    וגו.

    איציק

    מאי 25, 2008 at 2:01 pm

  43. היי "איציק",

    האמת שבניגוד לחבר'ה אחרים כאן, אותי ממש לא מעניין מי אתה ואת מי אתה מייצג. מטרת הפוסט היא לבקר תקשורת ולא את ארתור, דואב/ת או אותך. רוצה להתנגח עם אחרים על בסיס אישי? אין בעיה תעשה זה באתר "האני ראשון!". רוצה להביע ביקורת לגיטימית, שא ברכה. אין פה כל קשר לפחדנות, אלא שממש נמאס לקרוא שטויות שלא מעניינות איש.

    תמיס

    מאי 25, 2008 at 2:05 pm

  44. לאיציק בלי השפיציק… (אבל עם הזנב המשתרך)

    אתה עדיין ממשיך להוכיח יכולת הבנת הכתוב של זעטוט (מחידושי…) בקריז. חבל שכשלמדת כתיבה תמה לא למדת קריאה תמימה.

    שקרן הוא בדרך כלל זה שנובח הכי חזק.

    דואב/ת

    מאי 25, 2008 at 2:45 pm

  45. לדואב ולתמיס

    טוב, אני יודע מיהו "איציק" הטוקבקיסט המקלל. בהתחלה החשדות היו עמומים אבל ישנם מוטיבים שחוזרים בכתיבה של בן אדם שקשה לפספס והחשדות התאמתו.

    אני לא אחשוף יותר מדי (בשביל מה) אבל האג'נדה האישית שלו ברורה לי.

    ארתור הלוחם

    מאי 25, 2008 at 3:10 pm

  46. לתמיס היקר

    אני מסכים שמטרת הבלוג היא בקורת תקשורת, על כן הבקורת שלי לגיטימית וחצי , ולו מפני שהיא עוסקת באופן בו חלק מהטוקבקים "מבקרים את התיקשורת" מר תמיס היקר, האם המילה "מסריח" שעוסקת באופירה אסייג לא ראויה לבקורת?

    כל ילד יודע שסימן ההיכר של גזענות הוא השימוש בשורש ס.ר.ח , מי כמוך יודע זאת , בטח אתה מכיר שימוש כזה ע"י כל מיני גורמי שוליים מהתחום האפל ביותר בפוליטיקה הישראלית.

    וגם כאשר מר ארתור דשפחטל מקלל כאחוז אמוק את כל מי שמעז לתקן את העברית הקלוקלת שלו, אין בכך משום "סטיה" רחמנא ליצלן מהיעוד של הבלוג המכובד.

    גם הערות בכל מה שקשור בשלמה מן ובנושא כמו חופש הביטוי הם חלק מבקורת לגטימית, במיוחד אמורים הדברים כאשר הם מכוונים למי שמתבכיין מעל כל במה על חופש הביטוי שלו !

    אבל כאמור אינו כה רגיש לחופש הביטוי של זולתו, אמנם נעים יותר לשחות בביצה כאשר כל המגיבים הם עדר שוטים נבער שעונים אמן על כל גחמה של טרול , אבל בטוחני שכאדם הרוצה לקדם שיח חופשי אתה תדע לתת לי את הזכות לענות במידה ראויה לכל מי שמיחס לי דבר הבל תוך שימוש בשפה נמוכה וגזענית כפי שנוהג לעשות מר ארתור דשפחטל.

    ברור שאני יכול לכתוב בכמה ניקים , להסתיר את זהותי, ליצור לי מאה ניקים בדיוק כפי שנוהג היה לעשות מר מן , הוא סמי הטרול , אני בחרתי בניק אחד בודד, בו אכתוב , בצורה הוגנת וללא מורא, אף שזה מכביד על ארתור דשפחטל ועל דואבני היקר , הריני בטוח כי תאפשר זאת כמובן תוך כיבוד כללי המקום וכו.

    תודה יקירי תמיס.

    איציק

    מאי 25, 2008 at 3:30 pm

  47. לארתור דשפחטל הגזען הנמול והירוד

    איני יודע אם הזיהוי שלי "אאטוטינג" הוא חלק מהאג'נדה של הבלוג, אבל הנה הצעה שלי, אני מוכן למסור את פרטי שלי לכל גורם נייטרלי בתנאי שאתה תמסור את פרטיך לאותו גורם, מה אתה אומר?

    ואני מסכים מראש שאותו גורם לא יהיה עו"ד מטעמה של אסייג אופירה , לידיעתך ארתור דשפחטל , הכינוי "מסריח" שהצמדת לאופירה אסייג הוא מבחיל, גזעני, הוא הוצאת דיבה, הוא פלילי בעליל. ארתור דשפחטל אתה עבריין ובריון רשת.

    ההצעה שלי פשוטה, אני מוכן להחשף אם אתה תחשף, מה אתה אומר ארתור דשפחטל ?

    איציק

    מאי 25, 2008 at 3:36 pm

  48. נמוך כמובן.

    איציק

    מאי 25, 2008 at 3:36 pm

  49. מה שיפה שאיציק חושב שאם הוא יחזור על שקר אלף פעמים אזי אולי יחשבו שהוא דובר אמת- כמות הקללות שהמקלדת שלו מפיקה כלפי , אין לה אח ורע, ואת זה כל גולש פה כבר נוכח לדעת. עובדה שבתגובות שלך לדואב אתה לא מתאפק ומשחיל כנגדי קללות וכינויים שהדעת לא סובלת. (תמיס אם תעבור על הטובקים מהימים האחרונים של איציק שלנו תוכל לראות כמות השמצות וקללות שעברה את כל גבול הטעם הטוב).

    ארתור הלוחם

    מאי 25, 2008 at 3:47 pm

  50. לארתור דשפחטל

    נניח שכל מה שכתבת עלי נכון , נניח לרגע ולו הדל ביותר , שאני קללתי אותך , נניח. (ואני טוען שכל מה שכתבתי בהקשר שלך אמת היא , אמת לאמיתה)

    איך אתה מעז להתבכיין כמו רכיכה עלובה , ועל מה תלין כשאתה כותב על גברת אופירה "מסריח" , יש לך הסבר איך אופירה היא "מסריח"?

    אתה הרחת אותה?

    אתה שלחת אליה שליח עם "מד ריח" ?

    יבבן עלוב , פחדן , נראה אותך ארתור דשפחטל מצליח להסביר למה בדיוק התכוונת כשכתבת "מסריח" ?

    תמיס היקר,

    אתה עלול לשלם (לא לי לא לי) תשלום יקר מאד על טוקבק מסוגו של ארתור דשפחטל , הוא ואנשים מסוגו , משתמשים בביטויים גזעניים שנהוג לשמוע מקהלים פוליטיים בהקשר מאד מסויים, המילה "מסריח" היא בהחלט לא חלק מבקורת לגטימית על אתר כזה או אחר , על אדם כזה או אחר. היא בסיס מצויין לתביעת דיבה.

    איני בא ליעץ לך , אבל אני דווקא הייתי חושד במי ש"עוטף" אותי באהדה שיש בה כדי לסבך אותך מר תמיס בתביעות לשון הרע בעתיד.

    דווקא הסובלנות שלך לקללות ונאצות מהסוג הזה יביאו לך תביעות מוצדקות , כי אין שום דרך שבה תוכל לנמק , את השימוש במילה "מסריח".

    תודה.

    איציק

    מאי 25, 2008 at 4:14 pm

  51. פליקם הוא הח בדם מאת שי הרוש

    שי

    יוני 1, 2009 at 8:13 am


להשאיר תגובה

