עומדים בשער

ביקורת על תקשורת הספורט

Archive for יוני 10th, 2008

חילוף עקב פציעה

with 52 comments

דווקא עכשיו כשהיורו התחיל ויש לי כל כך הרבה מה להגיד אני נאלץ להפסיק. אין לזה שום קשר למר' אליאס ולגברת התוכן וגם לא לשלושת המוסקטרים ששלחו לי מיילים שהם יודעים מי אני וכדאי שארקוד לפי חלילם אחרת יחשפו את שמי (הם לא יודעים…). אולי בגלל שזה לוקח לי יותר זמן משחשבתי, פוגע לי בעבודה ולעיתים מקשה על מצפוני, המצב הביא אותי להתלבטות קשה וכשמתלבטים צריך קודם כל להקשיב ללב אחר כך להקשיב לראש ובסוף האישה אומרת לך מה לעשות. אשתי מוטרדת מאוד שמא פרנסתי תיפגע וזה מביא אותי להחלטה להעביר את הלפיד שוב.

הבלוג הזה מדהים וחשוב מאין כמותו, לדעתי הוא הבלוג החשוב ביותר בבלוגספירה הישראלית והיווה ראש חץ במאבק לחופש הביטוי שהיה לי כבוד גדול להיות חלק ממנו.

אני גאה להיות חלק משושלת הכותבים במוסד הזה ומאחל הרבה הצלחה ליורש.

יש פה הרבה טוקבקיסטים מצויינים שיכולים וצריכים להרים את הכפפה, מי שמעוניין מוזמן לפנות אליי במייל.

בשבוע הבא אפרסם את שם היורש.

היה לי העונג.

תמיס

להבעות תמיכה, שריקות בוז והצעות חילוף – themistopoloi@gmail.com

Written by תמיס

יוני 10, 2008 at 12:07 pm